ICS autoradio Lancia Lybra SW 2001

  • Dille

    Zojuist een mooie Lancia Lybra SW 2001 gekocht. De radio/casette doet het niet, de display en de boardcomputer doen het wel, maar uiteraard willen we een radio/cd speler erin.We dachten dat dit makkelijk te verhelpen zou zijn maar hebben ons daar in vergist. De volgende problemen: Hoe maken we de radioconsole open en waar vinden we een radio/cd speler die het wel doet? Is het tevens mogelijk om een radio/cd speler met navigatie en een carkit in te bouwen? Wie heeft goede tips?

  • Henk

    Stel je vraag hier: http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/list.php?52

  • klaas

    ik zoek een radio van een lancia sw 2000 .ikdenk dat die van 2001 het zelfde is .ps wat kost zo iets.KLAAS

  • Freek

    Bij mijn lancia lybra uit maart 2000 is de display uitgevallen. De radio speelt nog wel. Weet iemand of het eenvoudig ( plug en play) mogelijk is een exemplaar met navigatie en telefoon functie aan te sluiten?

    Of heeft iemand een suggestie hoe ik de display weer aan de gang krijg?

    Alvast dank voor jullie reacties.

  • Freek

    Van mijn lancia lybra uit maart 2000 met bose radio is de display uitgevallen. Weet iemand of en zo ja wat er aan te doen is? Een volgende vraag: op internet wordt een unit aangeboden met navigatie en telefoon functie. Kan deze unit eenvoudig ( plug en play) worden aangesloten?

    Alvast dank voor jullie reacties.