hoi kan iemand vertelen wat ik aan moet passen heb een 1997 hpe 2.0 16v delta en een los spruitstuk plus turbo van hpe turbo
hoe bedoel je
ik kan geen hf turbo vinden hoor met 80 duizend op teller het blok is nieuw de grijse verf zit er nog op maar wat moet er gebeuren
heb je er geen verstand van zeker
ik dacht drijfstangen en lagers en andere zuigers kompressie moet minder .
maar heb je er geen verstand van hou dan je op merkingen voor je heb ik niks aan
over bouwen
ja doei je heb ze echt niet alle maal op een rij
ik heb nu veelle jaaren ervaring met auto en motoren maar weet wel wat ik zo al moet doen maar meschien is ewr iemand die het gedaan heeft of weet hoe het hoort
hou niet van die raare op merkingen hoor maar bedankt dat je wel wilden je zal het goed bedoellen bedasnkt maar heb er niks aann
Hoi,
Wilde je niet beledigen of zo hoor, maar tis gewoon zoveel werk om een blok van een non turbo om te bouwen naar turbo, mits je de volle druk of zelfs meer kunnen
draaien, dat het 9 van de 10 keer verstandiger, sneller en goedkoper is om een donorblok of auto aan te schaffen.
Verder moet je het natuurlijk allemaal zelf weten, als je het leuk vind om te doen ga ervoor zou ik zeggen.
Maar zowiezo heb je er veel werk aan, krukas, drijfstangen, zuigers moet je zowiezo vervangen, verder koppakking, uitlaatkleppen, liefste eigenlijk heel de kop het ligt er maar net aan hoever je wilt gaan. Dan hebben we nog de computer incl. kabelboom en sensoren, injectoren zijn zowiezo te klein, je ecu kan geen druk lezen, dus ook dat zul je aan moeten passen door een andere ecu incl. toebehoren, koppeling kan het vermogen ook niet aan enz. enz.
Hoeveel druk wil je gaan toepassen op je 2.0 16v atmosferische motor?
Mvrgr. mouthaan r
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?