Hallo,

Al twee jaar rijd ik naar volle tevredenheid in een Lybra sw, 1.9jtd. Nu heeft hij sindskort een paar vreemde probleempjes. Hij is twee weken terug voor een kleine beurt weggeweest. 80 km. later stond ik stil met een kappotte slipkoppeling (was slijtage en toeval werd gezegd). Ook brandde het lampje van de handrem ineens op willekeurige momenten. Aan het laatste hebben ze niets kunnen veranderen, wellicht een kappotte sensor werd gezegd.

De afgelopen weken, na de kleine beurt, heb ik hem drie keer weggebracht (dus twee keer ontevreden terruggebracht). Toch brand nog steeds het handrem-waarschuwings-lampje op de meest vreemde momenten. Hij brand ook niet altijd even fel overigens.

Heeft iemand enig idee wat het kan zijn, een kapotte sensor? of iets anders? Is dit zelf te repareren/vervangen?, iemand al eens meegemaakt? Omdat het vertrouwen in de garage (en daarmee ook mijn saldo) tot een dieptepunt is gedaald zou ik het graag zelf vervangen.

Overigens is de auto van 2000 en heeft hij 196.000 km gedraaid. Boekjes netjes bijgehouden.

Bedankt voor de reactie,