Hallo,
Net in het bezit van een schitterende zwarte Lybra sedan 1.8 uit 2000, geweldige auto prachtige ICS systeem. Er had altijd een cd wisselaar ingezeten want de kabels lagen er en de 8-polige plug lag te wachten om weer aangesloten te worden. Op marktplaats een MCD36 gekocht (In het gebruikers handboek zag ik een afbeelding van een MCD30 ook een 6-CD wisselaar). Ik heb de stouteschoenen aan getrokken door de MCD36 aan te sluiten.
Nu hoor ik wel dat cd's gewisseld worden als ik op knop 5 en knop 6 druk maar ik krijg er geen geluid vanaf. (De CD's zitten op de juiste manier in de cd-wisselaar).
Maar het ergste is ik krijg op het scherm alleen maar te zien Radio off terwijl die gewoon de radio speelt, ik krijg alleen geen zenders meer te zien en verder werkt alleen de trip nog en de basis instellingen van set-up verder wereken de knoppen niet (behalve de zender keuzes maar wel onzichtbaar ‘zonder zendernamen’).
Heel verhaal ik weet 't maar, de ham vraag is heeft iemand hier ook eens mee te maken gehad of weet hoe ik de boel kan resetten desnoods…
Bedankt vast voor het lezen en hopelijk meedenken over mijn display probleem,
MacEd