Hallo Kappa liefhebbers

• MJ

Hallo Liefhebbers!

Het is niet anders!

Er is eens steentje onder het karter geslagen, pan eraf / olie eruit, motor droog gelopen.

Economisch total loss!

Wie is er geinteresseerd om onze geliefde Kappa te kopen? Kappa 2,4 uit 1996.

Eind 1995 hebben we een aankoopkeuring laten doen, en daaruit bleek dat de auto in perfecte staat was, maar dat gezien de leeftijd de distriebutieriem op termijn vervangen moest worden.

Carosserie is prima en afgelopen jaar ook nog veel onderdelen vervangen:

2 banden, distriebutieriem, airco schoongemaakt, goeie grote beurt gehad.

Voor de onderdelen is het dus een prima auto.

als je geinteresseerd bent, mail me rustig dan kan ik foto's sturen.

Groetjes, Miranda

• Rino

Hallo,

mij is een 2-tal maanden precies hetzelfde overkomen en ja met dezelfde consequenties natuurlijk. Die van mij heb ik kunnen verkopen aan iemand die er veel aan had. Stuur mij een email dan laat ik zijn gegevens kennen, wellicht kan je met hem ook zaken doen.

Groeten, Rino

• MW

Hi Miranda (en Rino)

Misschien dat jullie me kunnen helpen. Bij mij (kappa 2.0 1995) de koppeling (na 3 wkn dat ik t van iem heb gekocht) naar de filstijnen.

Is t nog de moeite waard om te laten reparen (ik heb nu 1ste offerte voor 800 en 1000 euro)

Miranda hoeveel vraag je voor de jouwe

Rino zou je me ook in contact kunnen brengen met die gene..

Alvast bedankt

• Rino

Hallo, geef me je email maar.

In ieder geval weet ik dat 800 tot 1.000 euro voor een tweedehandskoppeling flink duur is.

Rino

• MW

Hi Rino,

Het zou gaan om nieuwe onderdelen, maar idd ben er achter gekomen dat t n hele dure offerte is. Hoop snel wat van je te horen auto staat nml en heb t echt nodig. maskumami bij de msn.comRino schreef:

>

>

• luc

kappa nieuwe koppeling rond de 600 euro is wel even sleutelen want het subframe moet los aan een gedeelte is wel een dag werk

gr lucMW schreef:

>

>

>

> Hi Rino,

> Het zou gaan om nieuwe onderdelen, maar idd ben er achter

> gekomen dat t n hele dure offerte is. Hoop snel wat van je te

> horen auto staat nml en heb t echt nodig. maskumami bij de

> msn.comRino schreef:

> >

>

> >