lancia kappa 2.0 16v turbo

• jean

Hoi Allemaal,

Ik heb wat problemen met mijn kappa 240.000km is niet niks hé.

Nu is mijn vraag ik wil de motor vervangen maar weet niet of er nog lancia modellen waren met het zelfde type motor als die van mij het is een 2.0 liter 16v met turbo du niet de vijfcylinder.

bedankt ik hoop echt dat er mij iemand kan wegwijs maken om een toch fijne auto weer in orde te krijgen.

mvg jean

• Rino

mijn Kappa een 2.4 20v 5cilinder heeft er 434.000 km gelopen, wat zeg je daarvan. Mijn Thema ervoor 422.000 km. Telkens moeten wegdoen door een stom ongeval.

Ik vermoed dat je bij www.onderdelenzoeker.nl terecht kunt voor een andere motor.

Succes

• Sander

Dag Jean,

de nuova delta (van 1994 t/m 2000) heeft dezelfde motor als jouw kappa. Hetzelfde geldt overigens voor de Fiat coupe en de alfa 155 Q4.

Groet,

Sander

• jean

Hey ,

Bedankt voor de reactie.

Ik heb net van het weekend een afbraak thema 2.0 16v turbo gekocht met

een goede motor met 119.000 km op de teller op het eerste gezicht lijkt deze

ook dezelde motor te zijn ik hoop het toch.

mvg jean

• Sander

Alleen de cilinderkop is anders, dacht ik.

• jean

Hoi,

Het blijkt veel meer te zijn dan de cylinderkop de versnellingsbak is ook anders stangen in plaats van kabels en zo kan ik nog een tijdje doorgaan.

Ik heb er niet veel zin meer in als ik zo bekijk wat er moet worden omgebouwd.

mvg jeanSander schreef: