chip-tuning delta HF 1996

  • ejf finke

    Ben op zoek naar een bedrijf die mijn Lancia Delta HF 2.0 16v turbo van 1996 kan chip tunen?

    Heeft iemand van jullie hier een goed adres voor, ervaring mee?

    Hoor het graag.

    Met hartelijke groeten

    Freddie Finke

  • Frank Buys

    Die van mij wordt morgen getuned, als de chip dat doet wat hij beloofd dan laat ik je weten waar je deze kunt halen………ejf finke schreef:

    >

    > Ben op zoek naar een bedrijf die mijn Lancia Delta HF 2.0 16v

    > turbo van 1996 kan chip tunen?

    >

    > Heeft iemand van jullie hier een goed adres voor, ervaring mee?

    >

    > Hoor het graag.

    >

    > Met hartelijke groeten

    >

    > Freddie Finke

  • Sjoerd

    Veel te veel chips leiden tot motorschade, niet werkende overboost slechte stationairloop etc etc

    Ik heb inmiddels aardig wat chips gezien en bekeken.voor delta integrale. Er zijn er maar heel weinig die ook goed zijn. Vaak zie je dat er slechts een paar adressen in de chip verhoogd zijn. Dat is dan alleen de druk regeling, soms zie je dat er een hele reeks verhoogd wordt, dan tillen ze het hele veld omhoog en heb je rijk loop onderin en arm bovenin… etc etc

    Tot nu toe maar een waar ik zeker van weet dat deze goed is en ook resultaten heb gezien. De prijs valt mee en zeker met de aanbiding die nu loopt.

    Kijk maar eens op www.evocars.com en/of mail Barry persoonlijk.

    Gr Sjoerd

  • Frank Buys

    Hallo Sjoerd,

    Je hebt het hier over een Intergrale, volgens mij een heel andere auto dan een HF turbo. De chip is vervangen en ik moet zeggen de wagen pakt onderin absoluut beter op. Dit zonder verlies bovenin. Door het voelbaar hogere koppel rijdt de wagen comfortabeler. Een gevaar wat schuilt is dat je amper nog hoeft te schakelen.Dit zal naar mijn mening de motor niet ten goede komen. De auto trekt in de 5e versnelling zonder enige moeite vanaf z,on 45 km per uur moeiteloos door tot zijn max.Dit gaat met een ongelooflijke trekkracht. Zoals ik al eerder aangaf. De motor moet hierdoor te zwaar werken wat uiteindelijk tot motorschade zal lijden. Er goed mee omgaan is van essentieel belang.

    Groet,

    Frank BuysSjoerd schreef:

    >

    > Veel te veel chips leiden tot motorschade, niet werkende

    > overboost slechte stationairloop etc etc

    >

    > Ik heb inmiddels aardig wat chips gezien en bekeken.voor

    > delta integrale. Er zijn er maar heel weinig die ook goed

    > zijn. Vaak zie je dat er slechts een paar adressen in de chip

    > verhoogd zijn. Dat is dan alleen de druk regeling, soms zie

    > je dat er een hele reeks verhoogd wordt, dan tillen ze het

    > hele veld omhoog en heb je rijk loop onderin en arm

    > bovenin… etc etc

    >

    > Tot nu toe maar een waar ik zeker van weet dat deze goed is

    > en ook resultaten heb gezien. De prijs valt mee en zeker met

    > de aanbiding die nu loopt.

    >

    > Kijk maar eens op www.evocars.com en/of mail Barry

    > persoonlijk.

    >

    > Gr Sjoerd