banden

• marco

ik ben toe aan nieuwe voorbanden voor mijn delta 1.8 vvt,mijn huidige michelin pilot sx vind ik niet zo lekker sturen,heeft iemand tips???

• michel

Ciao Marco,

Ik heb banden van Goodyear onder mijn HPE zitten en deze

bevallen heel goed, type EAGLE F1 met een V-profiel en zijn

qua prijs ook wel goed te betalen ook voor de rijders met brede

banden.

Ik heb ook Pirelli P7000 banden gehad maar waren na 17.000 km

al versleten en zijn ook erg stug,en Goodyear niet ik vind ze goed.

Succes Marco,

FORZA

• marco

Bedankt voor je reactie,ik zal het overwegen.

• ron

Probeer eens de P-5000 Drago van Pirelli, deze banden zijn onder alle weersomstandigheden zeer goed.

Heb ze zelf ook onder mijn HPE zitten.

• rogier

Hee, die P5000 heb ik ook, maar ik heb dus 14" velgen, en dan zien ze er een beetje lullig uit, nogal smal, komt ook door die spleet op de band, maar rijden erg goed, jammergenoeg niet meer piepend door de bocht ermee, dat kon wel met m'n vorige banden. In de regen gaat het ook goed.

Rogier

• erwin

Ik heb een Alfa 155 gehad met 205/50x15 Michelin Pilot SX. Deze waren erg gevoelig voor spoorvorming, maar stuurden wel scherp. Ik heb ze laten vervangen door Toyo Proxes T1-S, Deze band stuurde net zo scherp maar de gevoeligheid voor spoorvorming was weg. Iets zachtere wang, dus iets comfortabeler. Goede ervaringen met deze band.

• marco

ik heb gekozen voor pirelli P6000 drago deze zijn echt perfect!

• Hans

Op het moment stuur ik met (jawel) ContiSportContact banden onder m'n Kappa. Ze zijn echt perfect, stiller en slijtvaster dan de Pirelli P5000 Drago's die ik daarvoor had. (Beide banden 205/55WR16)