Hallo,

Ik ben nog ff door mijn schuur gelopen want ik weet dat er ergens nog onderdelen liggen waar jullie gelukkiger mee zijn dan ik. Ik kan ze namelijk niet gebruiken voor mijn Lancia Beta Coupe.

Wat ik nog heb:

A112:

Mooie en goeie deurpanelen (voor) van een A112 uit 1989?? Ze zijn zwart en (skai)leer.

Van een Fiat 127:

2x nieuwe thermostaat (in behuizing) merk Savara

2x nieuwe bobine van Magneti Marelli

1x nieuwe waterpomp

1x nieuwe klepstoterset compleet (met beetje vliegroest)

1x nauwelijks gebruikte klepstoterset compleet (echt als nieuw, zonder noemenswaardige slijtage)

4x motorpakkingset (dit kan ook een koprevisieset zijn, het bestaat uit een cil. koppakking, klepdekselpakking en nog een paar kleine pakkingen, maar geen klepsteelrubbers bijvoorbeeld)

Verder nog 10-15 stuks klepdekselpakkingen en nog een tweetal sensoren (ik denk BDP of versnellingsbaksensor) nieuw!!!. Ik durf niet te zeggen wat voor sensoren het zijn, ik ben niet bekend met deze motoren maar daar moeten jullie maar ff naar kijken.

Van een aantal dingen heb ik typenummers, als het interessant is kan ik je die doorgeven. Het liefst wil ik alles in 1x verkopen dus doe eens een redelijk bod, maar als het niet anders kan….

Haast is geboden, alles moet opgeruimd worden dus hoe eerder des te goedkoper. Het moet wel opgehaald worden en ik woon in Veendam.

Met vriendelijke groeten,

Jan-Cor Ottjes

Tel: 06-54 235 106

Email: squadra@netmail.nl