Hallo allemaal,
Zit iedereen zich te verheugen op het komende weekend?? Ik in ieder geval wel, er zijn nog een hoop dingen waar ik diverse clubleden naar kan vragen, heb nog veel info nodig over “ fender flairs ” van Fiat en Lancia voor mijn Lancia Beta Coupe. Verder ben ik heel nieuwsgierig wat er allemaal aangeboden wordt om te kopen en te zien!
Voor de liefhebbers heb ik nog twee achterbankjes van Uno Turbo 1 liggen, dus zwart met rode streepjes, goede staat. Tevens nog een voorruit en een achterruit van een Uno Turbo 2. En ook nog een goede turbo van IHI. Die kan ik dus meenemen naar Houten maar laat het mij van te voren ff weten, anders gebruik ik de ruimte in mijn auto ergens anders voor.
Voor andere liefhebbers heb ik nog een heel mooi blauw interieur liggen (en een minder mooi groen..) van een Lancia Beta Coupe uit 1974. Ook heb ik van dezelfde auto een complete set met airco, dus inclusief benodigde dashboard, kachel, radiateurs en de uiteindelijke airco zelf. Ook heb ik nog diverse plaatwerkdelen van HPE liggen, diverse carbies enzovoorts. Bel of mail maar voor info.
Ik hoop jullie allemaal te zien en denk dat het een errug gezellig weekend wordt. Tot aanstaande zaterdag en/of zondag!
Jan-Cor
Tel: 06-54 235 106
Email: squadra@netmail.nl