Gevr. koplamp Dedra......??

• R.J.D

Hoi Lancia fanaten!!

Snelrijden doen we allemaal, maar dit heeft me dus een koplamp gekost. Van de voorkant gezien is het de linketkoplamp die aan barrels is…. Wie heeft er eentje(of een compleet setje) liggen?? Of misschien weet iemand waar ik voor een redelijke prijs m'n “oogjes” kan halen?

Met de vriendelijke groeten.

• Arjen

Hoi,

Ik heb nog een unit voor de bestuurderszijde liggen (met miniscuul gaatje, daarom gratis af te halen in Woerden), maar volgens mij heb jij er één voor de bijrijderszijde nodig?

Goedkope adressen:

O.S.B. in Beesd

Berjan in Hoogeveen

Geuzendam in Almelo

Charley`s in De Steeg (boven Arnhem)

Ze zijn al vaak genoemd op dit forum; even zoeken op trefwoord levert ook nog wel adressen en telefoonnummers op.

Uit eigen ervaring kan ik melden dat O.S.B. ruim Fl. 100,- goedkoper was voor een koplampunit (er staat nog een oud koplampenverhaal van mij op dit forum).

Groeten, Arjen

R.J.D schreef:

>

> Hoi Lancia fanaten!!

>

> Snelrijden doen we allemaal, maar dit heeft me dus een

> koplamp gekost. Van de voorkant gezien is het de

> linketkoplamp die aan barrels is…. Wie heeft er eentje(of

> een compleet setje) liggen?? Of misschien weet iemand waar ik

> voor een redelijke prijs m'n “oogjes” kan halen?

>

> Met de vriendelijke groeten.

• JW

lukt dat met arjen niet, probeer ook eens www.onderdelenlijn.nl, heb ik ook een z.g.a.n. koplamp op de kop weten te tikken (f150).

• Dragan

Ik heb een nieuwe koplamp gekocht via een autobedrijf uit Noordeloos (autobedrijf de Groot) geen origineel maar kopie (lekker belangrijk) voor fl. 180 telefoon nr. heb ik niet meer!

succes,

Grtjs,

Dragan