Technische vragen?

• peter

Terug van weggeweest: de mogelijkheid om een technische vraag te stellen per email. Je vraag wordt binnen 5 dagen beantwoordt door de technisch expert van lancia dealer Jansen.

kijk voor meer info op www.autobedrijfjansen.com: onder het kopje werkplaats bij TEC.

• Mark Jebbink

Beste Peter,

Sinds enkele weken vertoond mijn Lancia Kappa 2.0 LS kuren; d.w.z. de centrale deurvergrendeling heeft kuren –> wanneer ik de auto middels de afstandsbediening of sleutel op slot doe, gaat deze vanzelf weer open.

Enig idee hoe dit komt ?

Bvd

Mark

• r.nieuwenhuis

een vraag i.v.m koude start waneer gaat hij hoger in toerental bijweleke temperetuur

• peter

Technische vragen kun je mailen naar Fiattec@hotmail.com

• r.nieuwenhuis

WANEER GAAT MIJN DEDRA1.9TD BIJ KOUDE START HOGER TOERENTAL DRAAIEN NU LOOPT HIJ JUIST 200TOEREN ZACHTER NA 1MIN HOOR JE EEN KLIK ENLOOPT HIJ 950 TOEREN KLOPT DITr.nieuwenhuis schreef:

>

> een vraag i.v.m koude start waneer gaat hij hoger in

> toerental bijweleke temperetuur

• Olav Jansen

Als ik de Engelse taal selecteer zoals in het instructieboekje beschreven , hoort daar automatisch een temperatuurweergave bij in Fahrenheit i.p.v. Celcius. Hoe verander ik dit?

• menno bats

Beste Lancia expert,

ik heb afgelopen zaterdag een lancia dedra gekocht, uit nov. 1998, een 1.6 16 v, mijn vraag is of deze motor pittig is voor het gewicht van de auto? Hoeveel pk heeft deze lancia eigenlijk? B.v.d.

groetjes Menno Bats, Amsterdam

• CNOCKAERT WIM

Hallo,

Ik ben op zoek naar enkele TEC's om samen ideeen en elkaars problemen (frustraties) te verwerken. Intresse?