dedra

• marc

Hallo,

wie kan mij vertellen hoe ik het volgende (ontsierende) probleempje kan oplossen.

Bij mijn Lancia dedra 1.8i.e. LE van '94 zitten vlekjes op de sierstrips die lopen over de dakrand langs de portieren. Het lijkt op uitslag o.i.d. Als de auto nat is zie je niks en blinken ze je tegemoet. Heb al diverse middelen (chroompoets etc) geprobeerd maar helaas niets opgeleverd. Ook niet slechter geworden.

Strips bij de achterruit zijn wel OK…

Hetzelfde al eens meegemaakt bij Lancia Dedra 1.6i.e. van '90.

Oh ja, heb prikbord doorgenomen en kwam de vraag tegen of een Dedra met 17" velgen kan worden uitgerust. JA!! Heb ze zelf en tevens verlaagd met GELE KONI's. AANRADER!!

ALVAST BEDANKT! NAMENS EEN LANCIA LIEFHEBBER.

• Dragan

Hoi,

Wil je mij vertellen wat je kwijt was voor het verlagen van je Dedra? Hoe heb je het gedaan, alleen veren of ook schokdempers?

Alvast bedankt,

grtjs,

Dragan

• marc

Hoi,

het gehele pakket, dus veren en schokdempers. Dit in combinatie met 4x 17 inch velgen en banden (dunlop 9000 sport). Alleen veren en schokdempers is zo'n NLG 1700,=. In euro:771,43.

IS NIET GOEDKOOP….MAAR WEL LACHEN ;-)

greetz,

marc

• marc

Eerste vraag kan vervallen, dit blijkt niet op te lossen. Vocht gaat achter beschermstrip zitten. Dit veroorzaakt de “vlekjes”. Kan verder geen kwaad aldus dealer.