Gezocht: Huidig model Delta

• P. van Son

L.S.,

Ik ben op zoek naar een Lancia Delta van het meest recente model (liefst in de kleuren zwart, antraciet, zilver, blauw) op benzine (geen diesel / LPG) met max. 100000 km op de klok. Liefst geen verlaging / ‘verfraaiing’. Max. vraagprijs Fl. 8500

Geen schadeauto's SVP.

Is er iemand die zo'n auto wil verkopen?

Neem snel contact met me op.

P. van Son

Groningen

Graag reactie via email

pullie79@hotmail.com

• Roger

Dat is goed te doen, maar neem een iets ruimer budget. Tussen de fl. 10000,= en fl. 15000,= heb je veel meer keuze en deze auto's zijn van veel betere kwaliteit.

Minder kilometers, minder kans op ex lease auto's.

Ik raad je aan om goed op internet te kijken (Site Telegraaf, Autotrader, etc.) en ga eerst naar zoveel mogelijk auto's kijken. Neem rustig de tijd voor je besluit. Een voordeel van Lancia's is dat ze niet als broodjes over de toonbank gaan, dus maak daar gebruik van.

Veel succes Roger.

PS als je advies of hulp nodig heb mail me.

• rogier

Ik heb een ex lease auto (HPE 1.6) uit 97 op LPi, Nadeel veel kilometers, maar toch altijd op tijd z'n beurtjes gehad. Ik rij er al een jaar in, met nog geen problemen (een keer uitlaat kwijt) bij bijna 2 ton aan km's. Het kan dus wel een ex lease auto, of ik moet gewoon veel geluk gehad hebben. kijk anders op www.milano.nl (ik heb em niet daarvandaan hoor, maar er staan er altijd een boel)