distributieriem vervangen Ypsilon

  • Aron

    ciao lancia rijders!!

    Ik heb vandaag mijn distributieriem inclusief loop- en spanrollen vervangen voor 95 euro. Dit is geen verkeerde prijs. Ik dacht dat ik namelijk zeker zo'n 200 tot 300 euro kwijt zou zijn voor dit geintje. Via www.mijngarage.nl een offerte opgevraagd en hiermee naar de garage gegaan. Ik raad iedereen aan om hier ff te buurten als er iets vervangen moet worden.

    Ik rijd in een 1.2 ls 16v uit 97.

    Helaas heb ik ook wat roestplekjes ontdekt :( Daar baal ik echt van. Deze moeten binnenkort hersteld worden. Roestplek 1 zit onder rubber van raam achter. Net onder de ruitenwisser. Waarschijnlijk lekt de ruitenwissermotor. Hier is wat lak gaan bobbelen.

    De andere roestplek zit op mijn dak, ook net boven een raamrubber. Ben vandaag naar alacar gegaan en alle 2 de ramen moeten eruit om het geintje te herstellen, want roest zit ook onder de rubbers. Kostenplaatje 660 euro.

    Heb ik eindelijk wat geld kunnen besparen op mijn distributieriem, krijg ik dit.

    Maar goed, niks aan te doen. Fijn weekend allemaal.

  • patrick

    Aron

    Ik wil die van mij ook doen, en nu is mijn vraag welke garage is dat waar je bent geweest.

    Gr patrick