krakende deur delta

  • verbunt

    Mijn linkerportier kraakt nog al erg. Als ik mijn raam een klein stukje naar beneden laat zakken is het bijna weg. Weet iemand wat ik hieraan kan doen????

  • Marcello

    Het is al weer een tijd geleden dat je dit berichtje op het prikbord hebt gezet, maar ik heb het zelfde probleem , aleen met mijn rechter portier.

    Ik heb al van alles geprobeerd maar ik weet nog steeds niet waar het kraken vandaan komt.

    Jij inmiddels wel?

  • willem posthumus meyjes

    De Lancia dealer kan je hiervan afhelpen. Het “kraken” ontstaat doordat de deurrubbers wat “droog” worden. Er is een speciaal middel beschikbaar van 3M, dat op de deurrubbers gesmeerd moet worden. Het kraken is dan afgelopen

  • Erwin

    Helaas is dit dan altijd tijdelijk,

    Ik heb er zelf ook last van.

    De oplossing is 1 keer in de 2 a 3 maanden je rubbers inpuiten met sillicone spray.

    Bespaart je een hoop geld als je het door een dealer laat doen. Want zij doen gewoon hetzelfde. Alleen kost het wat meer.

    Erwin.

  • piet

    HOI!

    IK heb dit ook maaaanden gehad, totdat gister eindelijk DE oplossing via deze site kwam. Het zijn NIET de rubbers die het water en tocht buiten houden, nee het is de rubberrand met het ‘vilt’ aan de binnenkant wat op de deur gemonteerd zit en aansluit op de carrosserie!!! Zuurvrije vaseline eraan en OPGELOST!!!!!!

    Ik was zo blij als een kind ;-)

    Groeten

    Piet