Delta integrale club

  • Jos van Eck

    Is er in nederland een integrale club, of is hier animo voor om die op te richten ?

    Zijn er integrale 16v bezitters (eerste serie, ong ‘89/’90), die net als ik problemen met de distributieriem hebben of hebben gehad ?

    Heeft iemand een lederen interieur te koop ?

  • Bart van den Ban

    Goed idee om een club op te richten, ik denk dat een newsgroup ook en goed idee is om een soort forum te creeren voor vragen en antwoorden.

    Groeten.

    Bart

  • Marbus

    Zeker een goed idee, ik zit vaak met vragen over mijn 8v uit 1987 (inderdaad, uit Italie), maar kan ze alleen stellen bij garages, waar niemand de auto echt goed kent. Lijkt me mooi om een keer een dagje met andere eigenaren overal dit soort kleine vragen te kunne praten.

  • Sjoerd

    Jeetje zeg.

    Er is in Nederland een lancia club en daar mag je met je integrale ook lid worden. Elke maand houden we een gezellig klets avond in Tilburg of Breda om allen over het type delta en dan met name de 4wd variant te praten.

    Met al je problemen kunje daar terecht, er is altijd wel een ervaren sleutelaar in het clubje te vinden die je tekst en uitleg kan geven over het onderhoudt, motortuning, afstelling, roest en dergelijken.

    Verder kun je natuurlijk altijd vragen stellen op het delphi forum.

    www.delphi.com/lanciasport